czwartek, 28 listopada 2013

Andia?

Istnieje u góry taka zakładka pod tytułem "Rysunki". Postanowiłam, że będę moje rysunki dodawać po prostu tutaj, na stronie głównej, bo za bardzo nie ogarniam.
Najpierw parę info:
- rozdział zapewne pojawi się jutro.
- czy wasza aktywność musi wzrastać, gdy kogoś zabiję? :D szczerze, pod ostatnim postem mam aż 17 komentarzy, a przed wcześniejszym tylko 8. mam po tym wnioskować, że powinnam kogoś ważnego uśmiercać co rozdział? długo ta historia by nie potrwała. proszę was, komentujcie!
- nie przeraźcie się moimi pracami, które będę dodawać. xd

to chyba tyle. czas na Andie .(:


5 komentarzy:

  1. Śliczny rysunek :) Nie martw się , ja na przykład zaczęłam czytać Twojego bloga od niedawna i po prostu skomentowałam go tak ogólnie pod najnowszym postem xDDD Czekam na kolejny rozdział ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent do rysowania.
    Czekam na następny rozdział =D
    Życzę weny !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja komentuje każdy rozdział, bo każdy jest wyjątkowy ;)
    a praca śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalej! W sesie mozesz jak napisalas dodac nastepny rozdzial dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie rysujesz! Co do zabijania głównych bohaterów ja bym zostawiła ich jeszcze przy życiu XD Czekam na kolejny rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń